برای شروع بازاریابی اینترنتی چه چیزهایی مهم هستند

sabaecoomerce-eshop-bulder

  • شما همچنین باید توجه داشته باشید که آنها چه زمانی را به اینترنت اختصاص می دهند،آیا در حال حاضر آنلاین هستند؟ از چه سایت هایی بیشتر بازدید می کنند؟در چه سایت هایی به سرگرمی های شخصی می پردازند؟

شما دوستان قبل از انتخاب یکی از روش های بازاریابی ،می بایست که شما از بازار خود شناختی داشته باشید و پس از بررسی های لازم یکی از روش ها را انتخاب کنید.
شناخت بازار اینترنت یکی از مهم ترین کارهایی است که هر صاحب تجاری در بدو کار خود ،در مورد آن تحقیق کند. در حقیقت اینجا همین اول راه می باشد و همه چیز از اینجا شروع می شود.شما می بایست شناخت کافی از تجارت خود داشته باشید و بدانید که مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند و چگونه می توانید مشتریان خود را بدست آورید و جذب کنید ،رقیبان شما چه کسانی هستند و چه کسانی در اینترنت تجارت مورد نظر شما را انجام می دهند.پس از شناخت کافی از این مسایل می توانید مشتریان را به سمت خود هدایت کنید و این هم می تواند به رشد تجارت شما کمک کند.پس لازم است در ابتدا به سه سوال اصلی جواب بدهید که: مشتریان شما چه افرادی هستند؟ چه میزان از اینترنت می دانند؟ رقیبان شما چه افرادی هستند؟
خب در اینجا به بررسی دقیق تر سوالات می پردازم:

منظور از سوال اول این است که ،در حقیقت مشتریان شما چه نوع افرادی هستند ،آقا یا خانم هستند؟ آیا درآمد یکسانی دارند؟ آیا افراد ثروتمندی هستند؟ آیا آنها مقیم ایران می باشند یا در خارج از کشو زندگی می کنند؟ آیا زبان آنها فارسی است؟ آیا انها فقط از یک سیستم استفاده می کنند؟ با این سوالات شخصیت مشتریان مشخص می شود،پس لازم است شما در تجارت خودتان به این سوالات پاسخ دهید تا مشتریان هدف خود ،را به خوبی بشناسید و اگر شما نتوانید که در شناخت آنها موفق باشید،باید هزینه های اضافی بابت تبلیغات پرداخت کنید.

شما همچنین باید توجه داشته باشید که آنها چه زمانی را به اینترنت اختصاص می دهند،آیا در حال حاضر آنلاین هستند؟ از چه سایت هایی بیشتر بازدید می کنند؟در چه سایت هایی به سرگرمی های شخصی می پردازند؟

سپس با مشخص کردن اینکه چه افرادی رقیبان شما هستند،تازه به شروع کار می رسید.برای شروع کار لازم است بدانید که رقیبان شما چه کسانی هستند،حتما در آینده رقیبان جدیدی هم به لیست تان اضافه می شود،پس لازم است که در زمینه رقیبان غیر اینترنتی خود هم اطلاعاتی بدست اورید،حتی اگر انها هم فعالیت آنلاین نداشته باشند.فعلا مهم ترین نکته این است که شما رقیبان اینترنتی در حال حاضر خود را بشناسید و از آنها چیزی را بیاموزید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *