بالش روباتیک بی خوابی را درمان می کند

  • بالش رباتیک مجهز به حسگرهای تشخیص میزان ریتم تنفس است که در صورت بالا بودن ریتم تنفس هنگام خواب با تولید ریتم‌های تنفس مصنوعی باعث می‌شود بدن کاربر به تبعیت از انقباض و انبساط ربات به ریتم مورد نظر برای داشتن خواب عمیق دست یابد.

 

 

گروهی از دانشجویان دانشگاه فناوری دلفت، بالش رباتیکی ساخته‌اند که با کنترل ریتم تنفس در سرعت گرفتن فرایند خواب و افزایش کیفیت آن تاثیر شگرفی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بالش رباتیک Somnox حاصل مطالعات انجام شده بر روی ارتباط میان سرعت تنفس، الگوهای خواب و روحیه است.

بالش رباتیک از طراحی منحصربه‌فرد شبیه بادام‌زمینی برخوردار است که با رعایت بهترین اصول اورگونومی و راحتی در آغوش کاربر قرار می‌گیرد و با تحریک تنفس، به هر چه عمیق‌تر شدن خواب  کمک می‌کند.

بالش رباتیک مجهز به حسگرهای تشخیص میزان ریتم تنفس است که در صورت بالا بودن ریتم تنفس هنگام خواب با تولید ریتم‌های تنفس مصنوعی باعث می‌شود بدن کاربر به تبعیت از انقباض و انبساط ربات به ریتم مورد نظر برای داشتن خواب عمیق دست یابد.

اطلاعات بدن کاربر با استفاده از چندین حسگر بسیار حساس جمع‌آوری می‌شود. این اطلاعات نشانگر الگوهای خواب در حالت بیداری، خواب سطحی و خواب عمیق هستند.

بالش رباتیک هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و در صورت تایید عملکرد به تولید انبوه خواهد رسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *