افراد تنبل عمر کوتاهی دارند

  • این استادیار کودکان در دانشگاه نیویورک در ادامه تاکید می کند: ورزش کردن برای جلوگیری از بیماری های قلبی، عروقی و دیابت در بزرگسالی ضروری است و در تلاش برای تقویت فعالیت جسمانی باید دختران و زنان جوان، به ویژه اقلیت ها و خانواده های فقیر مورد هدف قرار گیرند.

 

تحقیقات جدید نشان می دهد بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان جوان – به ویژه زنان و دختران- از نظر فیزیکی غیرفعال هستند. کارشناسان می گویند این یک نگرانی بزرگ است، زیرا ورزش جزیی از تضمین کننده های سلامت در زندگی است.

بر طبق تحقیقات، نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۹ ساله، دختران و کودکان از خانواده های فقیر کمتر احتمال دارد ورزش کنند یا به سالن های ورزشی بروند. دکتر “سارا آرمسترانگ” پژوهشگردر این رابطه می گوید: بعد از ۲۵ سال تحقیق برای ما مشخص شد که مصرف دخانیات، رژیم غذایی نامناسب و عدم فعالیت جسمانی، ریشه های مرگ زودرس هستند. ما واقعا نیاز به یافتن راه هایی برای سالم نگه داشتن نوجوانان از لحاظ جسمی وحفظ فعالیت بدنی مستمر آنها تا بزرگسالی داریم.

این استادیار کودکان در دانشگاه نیویورک در ادامه تاکید می کند: ورزش کردن برای جلوگیری از بیماری های قلبی، عروقی و دیابت در بزرگسالی ضروری است و در تلاش برای تقویت فعالیت جسمانی باید دختران و زنان جوان، به ویژه اقلیت ها و خانواده های فقیر مورد هدف قرار گیرند.

ورزش، پزشکی رایگان برای همه مردم است

دکتر “دیوید کاتز” مدیر مرکز تحقیقات پیشگیری از دانشگاه ییل- گریفین نیز درباره اهمیت ورزش می گوید: فعالیت فیزیکی، پزشکی قدرتمند، ارزان و حیاتی برای همه ما است.

به توصیه پزشکان نوجوانان باید حداقل ۶۰ دقیقه فعالیت متوسط ​​تا شدید در روزداشته باشند. بزرگسالان باید ۱۵۰ دقیقه در هفته از فعالیت بدنی متوسط ​​یا ۷۵ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید یا ترکیبی از این دو را دریافت کنند. ورزش شدید شامل فعالیت هایی مانند بازی بسکتبال به طور مداوم برای ۱۰ دقیقه یا بیشتر در روز است. فعالیت متوسط شامل ۱۰ دقیقه یا بیشتر فعالیت هایی مانند پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، شنا و والیبال است.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)