آموزش پخت ساندویچ میگو

آموزش پخت ساندویچ میگو

آموزش پخت ساندویچ میگو

آموزش پخت ساندویچ میگو

اگر شاغل هستید و فرصت چندانی برای تهیه شام ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که این غذای بسیار راحت و مقوی که ساندویچ میگو می باشد را در منزل تهیه نمایید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

یک ساندویچ ساده و متفاوت برای شام. اگر طرفدار غذاهای سبک و البته خوشمزه برای وعده غذایی آخر روز هستید این ساندویچ بهترین پیشنهاد است.
مواد لازم برای ساندویچ میگو :

 سس مایونز  1/3 پیمانه
 خامه  1/3 پیمانه
 سس خردل  1 قاشق سوپخوری
 آبلیمو  1 قاشق چایخوری
روغن زیتون 1 قاشق چایخوری
پیاز قرمز خردشده 1/4 پیمانه
كرفس خردشده 1/2 پیمانه
میگوی پخته و خردشده 1/2 و 1 پیمانه
خلال بادام 1/4 پیمانه
نمک و فلفل به میزان لازم
نان باگت 4 تكه
گوجه‌فرنگی خردشده 4 عدد
كاهوی خردشده به میزان دلخواه

 

روش تهیه ساندویچ میگو :
كاسه متوسطی بردارید. سس مایونز را داخل ظرف ریخته، خامه، آبلیمو، سس خردل و روغن زیتون را به آن اضافه كنید. كمی هم بزنید تا مواد باهم مخلوط شوند.

پیازهای خردشده و كرفس خردشده را هم به مواد بیفزایید و كمی هم بزنید.

میگوهای پخته‌شده را به آرامی اضافه كنید. بعد نوبت خلال‌های بادام است تا به مواد تشكیل دهنده ساندویچ میگوی شما اضافه شوند.

نمك و فلفل را به میزان دلخواه به سایر مواد بیفزایید. اگر ذائقه شما اجازه می‌دهد با كمی دست و دلبازی بیشتر فلفل را به مواد ساندویچ‌تان اضافه كنید تا كمی تند شود. سیاه یا قرمز بودن فلفل هم به خودتان بستگی دارد كه كدام را بیشتر می‌پسندید.

حالا مواد داخل ساندویچ به همین راحتی آماده شده‌اند. برای پیچیدن ساندویچ، داخل نان‌های باگت را كمی خالی كنید. بعد كاهو‌های خردشده را داخل نان‌ها ریخته و ساندویچ را با مواد آماده شده پر كنید.
نکته مهم در تهیه ساندویچ میگو :
چند عدد از گوجه‌فرنگی‌های خردشده را هم داخل ساندویچ‌ها قرار دهید. اگر دوست ندارید می‌توانید گوجه‌فرنگی‌ها را در كنار چند عدد خیار حلقه‌شده به‌طور جداگانه در كنار ساندویچ سرو كنید. ساندویچ‌های شما آماده هستند. با این مواد می‌توانید برای 4 نفر ساندویچ‌های خوشمزه‌ درست كنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *