آموزش درست کردن رول مرغ شکم پر

stuffed-chicken-roll-1

  • یک غذای شیک مجلسی را به شما آموزش می دهیم با ما باشید با آموزش درست کردن رول مرغ شکم پر در ادامه مطلب

 

آموزش درست کردن رول مرغ شکم پر

بعد از فیله کردن سینه مرغ ، آنها را روی تخته کار با بیفتک کوب پهن کنید و با سیر و پیاز و زعفران و فلفل و نمک و ماست یا سس مایونز مریینت کنید و ۲ تا ۴ ساعت تو یخچال بزارید.

گوشت چرخ کرده را با پیاز و نمک و فلفل و زرد چوبه و کمی آرد ورز بدید و به صورت بیضی متوسط دربیارید و سرخ کنید و کنار بزارید.

فیله مرغ را ار یخچال دربیارید و روی تخته کار بزارید و روش به ترتیب یه ورق پنیر ورقه ای گودا ، کمی اسفناج ، بعد کوفته های آماده و پنیر پیتزا و باز پنیر گودا بگذارید.

بعد رولش کنید و با خلال دندون فیکسش کنید تا مواد ازش بیرون نریزه. البته من با دست انقد فشارش دادم که مرغا چسبید بهم و به خلال دندون احتیاجی نشد.

بعد اول تو آرد سفید بزنید بعد توی تخم مرغی که با فلفل سیاه و کاری مزه دارش کردید بزنید و بعد هم توی آرد سوخاری بغلطونیدش و بعد تو روغن فراوون سرخش کنید.

من کنار رول مرغ شکم پر سیب زمینی پارمزان سرو کردم که خیلی عالی بود. میتونید سیب زمینی ساده واسه کنارش سرخ کنید.

 

طرز تهیه سیب زمینی پارمزان 

اول سیب زمینی کوچکی را با فرچه حسابی بشورید و بعد با پوست ورقه های نارک برش بزنید.

بعد توی یک کاسه روغن زیتون و پنیر پارمزان و پاپریکا یا ادویه لیمو فلفلی یا آویشن با فلفل سیاه و نمک بریزید و یکی یکی سیب زمینیها روتوش برنید طوری که هر دوطرفش آغشته بشه بعد کف سینی فر بچینید.

بزارید تو فر با آخرین درجه گرم شده یه ربع بماند بعد دربیارید و برشون گردونید و یه ربع هم از اون طرف توفر بزارید و باز دربیارید و روش باز هم پنیر پارمزان بپاشید و دوباره دوسه دقیقه تو فر بزارید و دربیارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *