آب معدنی قوای جسمانی را بالا می برد

14897_842

 

  • امروزه از اين شيوه درماني علاوه‌بر تصفيه بدن از مواد مضر براي پاكسازي بدن از سلول‌ها و بافت‌هاي سرطاني نيز استفاده مي‌شود. متخصصان طب كنوني امروزه در برخي از كشورهاي اروپايي از شيوه درماني آب‌درماني………..

 

آب‌درماني يكي از شيوه‌هاي درماني طب جايگزين است كه درمانگران در آن با تجويز آب براي بيماران‌شان به درمان بيماري‌ها مي‌پردازند. يكي از ويژگي‌هاي عمومي اين شيوه درماني قدرت پاكسازي و تخليه بدن از اخلاط نامناسب، سموم، سلول‌ها و بافت‌هاي مرده بدن است.

درمانگران در اين شيوه درماني با تجويز آب به‌مدت 10 تا 30 روز به درمان بيماران‌شان مي‌پردازند. به اين ترتيب با مصرف آب در ميزان مشخص شده توسط درمانگر، بيمار مي‌تواند تمامي سموم، اخلاط و مواد موذي باقي مانده در سلول‌ها و بافت‌هاي بدن را تخليه كرده و عملكرد سيستم دفاعي بدن را به اين ترتيب بالا ببرد. در اين شيوه درماني كل بدن بيمار از سلول‌ها، عصب‌ها، بافت‌ها، مفاصل و ساير اندام‌ها و دستگاه‌هاي دروني بدن و اجزايش شست‌و‌شو داده مي‌شوند و ميكروب‌ها، ويروس‌ها و مواد سمي و بيماري‌زاي درون آن‌ها از بدن خارج مي‌شود. خروج اين مواد دفعي و سمي از طريق دفع اين مواد به‌صورت فضولات يا به‌صورت تعريق صورت مي‌گيرد. يكي ديگر از مزيت‌هاي اين شيوه درماني علاوه‌بر پاكسازي بدن، جوان‌سازي سلول‌ها و بافت‌هاي بدن است كه به تخليه سلول‌هاي پير و فرسوده و جايگزيني آن‌ها با سلول‌هاي جوان و شاداب كمك مي‌كند. در نتيجه مكانيسم شست‌و‌شو و تخليه سلول‌هاي قديمي در اين مرحله درماني به نشاط جسماني و بازسازي بدن و افزايش انرژي و جواني در بدن نيز منتهي مي‌شود.

امروزه از اين شيوه درماني علاوه‌بر تصفيه بدن از مواد مضر براي پاكسازي بدن از سلول‌ها و بافت‌هاي سرطاني نيز استفاده مي‌شود. متخصصان طب كنوني امروزه در برخي از كشورهاي اروپايي از شيوه درماني آب‌درماني به‌عنوان يك درمان مكمل و كمكي براي بهبود حال بيماران سرطاني خود استفاده مي‌كنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *